تعویض پلاتر هارد

پلاتر ها در هاردHDD-Platter

پلاتر ها (HDD platter) در واقع همان بخشی از هارد است که اطلاعات و داده ها در آن ها نوشته می شوند.این اطلاعات با استفاده از قطعه ای دیگر به نام هد در این دیسم های سخت نوشته و از آن خوانده می شوند.زمانی که شما ویندوز نصب می کنید در زمان نصب ویندوز رسم بر این است که درایو رات به چند پارتیشن تبدیل کرده و سپس اطلاعات خود را در  این پارتیشن ها قرار می دهید، تمامی این عملات با استفاده از هد در این دیسک ها پیاده می شوند. پلاترها توسط موتوری به نام موتور  اسپیندر با سرعت بالغ بر ۷۲۰۰ دور در دقیقه می چرخند.

خب با توجه به مطالب بالا باید متوجه اهمیت و جایگاه پلاترها شده باشید.همان بدسکتوری که از آن به عنوان خرابی هارد نام می برند در  واقه بر روی این دیسک ها اتفاق می افتد، چه سخت افزاری و یا نرم افزاری.

بعضا مشکل پلاتر ها چنان سخت است که باید حتما آن را تعویض کرد.البته ناگفته نماند  نجات اطلاعات باید به روش های نوین و مخصوصی از اطلاعات موجود در درایو باید بکاپ گرفته شود و به عبارتی اطلاعات بازیابی شده و پس از تعویض پلاتر مجددا اطلاعات را در دیسک جدید قرار دهند.

انجام کار تعویض پلاتر نیز جز کار هایی است که باید توسط شرکت ها و افزار دارای تخصص بالا و با استفاده از تکنیک های خاصی انجام شود.در این مرکز جراحی و تعمیرات انواع هارد به صورت کاملا تخصصی انجام می گردد.ind00expmr-media-structure

تعویض پلاتر انواع هارد

جراحی تخصصی هارد

بازیابی اطلاعات از هاردهای سوخته و تعویض قطعات آن

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس : تهران-میدان انقلاب بسمت میدان آزادی-جمالزاده شمالی-تقاطع نصرت – پلاک ۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱