برطرف کردن صدای هارد

قوی ترین مرکز تعمیرات هارد ( مشکل صدای هارد )

خیلی وقت ها شده که در هنگام کار باکامپیوتر به ناگاه صدایی سوت مانند و یا تق مانند از هارد شنیده می شود،بعد از شنیده شده این صدا خیلی از کامپیوترها هنگ می کنند و باید برای برطرف سازی هنگی سیستم آن را مجددا راه اندازی ( ریستارت ) کرد.ولی ریستارت کردن کامپیوتر راه حل نمی باشد ، به عبارتی صورت مسئله را پاک کردن است در  حالی که باید صورت مسئله را حل کرد.عیب یابی تخصصی هارد

خب حالا دلیل این صدا چیست ؟

قبل از شروع باید بگوییم که در هارد هر مشکلی صدای مختلفی را ایجاد می کند و حتی با توجه به تکنولوژی ساخت هارد و برند آن به دلیل فناوری های منحصر به فرد شرکت ها در تولید هارد ممکن است صداهای گوناگونی از هارد شنیده شود. در هر صورت هرنوع صدایی که باشد همگی گویای یک چیز هستند و این که هارد دچار مشکل شده است.اکثرا این هد است که در هارد باعث ایجاد صدا میشود.لق بودن هد و یا شکستگی آن بر اثر ضربه موجب می شود که در هنگام کار با جایگاه خود  برخود کندکه اصطلاحا به آن پارکینگ هد می گوییند و یا به سطح دیسک برخود کند و به علل حرکت سریعی که هد دارد صدا از داخل هارد شنیده می شود.

اگر به محض شنیدن صدا سیستم را خاموش نکنید و به کارتان با کامپیوتر ادامه بدید ممکن است خرابی که برای پلاتر هارد بهوجود می آید به حدی باشد که دیگر نتوان اطلاعات آن را بازیابی کرد.

یکی دیگر از مواردی که باعث ایجاد صدا درهارد می شود خرابی موتور اسپیندر است.این موتور وظیفه به گردش در آوردن دیسک ها نی باشد و اگر نتواند این کار را به درستی و سرعت کافی انجام دهد به دلیل عدم تطبیغ با سرعت حرکت هد با عث اختلال در عملکرد هد شده و باعث می شود هد هارد با جایگاه خود برخورد و یا خرابی هایی را در پلاتر به وجود آورد.تعمیرات انواع هارد لپ تاپی

برای برطرف سازی صدای هارد و تعمیر ان به صورت سخت افزاری بعضا نیاز است که قطعه معیوب تعویض شود و حتما باید از قطعات کاملا مشابه و سلم استفاده شود تا در آینده برای عملکرد هارد مشکلی پیش نیاید.

فراموش نکنید که هر وقت صدایی از هر  نوع از هارد خود شنیدید فورا سیستم خود را خاموش کرده وهارد را به مرکز تعمیرات منتقل کنید تا بتوان مشکل را حل کرده و یا حداقل اطلاعات شما بازیابی شوند،به هیچ وجه هارد را خودتان باز نکنید زیرا تعمیرات هارد واقعا تخصصی بالایی می خواهد به همراه مهارت زیاد و شناخت دقیق اجزاء و عملکرد آن اجراء. ثانیا چنانچه اگر هارد در فضای آزاد باز شود حتما اطلاعات شما خراب شده و از بین خواهد رفت.هارد باید توسط افراد متخصص با استفاده از ابزارهای مخصوص و در اتاق هایی موسوم به کلین روم با شوند تا هیچ نوع آلودگی و یا هوای بیرونی وارد آن نشود.

مرکز تعمیرات هارد سال ها تجربه در امر تعمیرات انواع هارد دارد و همین طور تکنسین های متخصص در انر تعمیرات و همچنین از ابزارهای به روز و پیشرفته ای جهت تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات بهره می برد.

شما می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل برای هارد خود به این مرکز تعمیراتی مراجعه کرده تا در کمترین زمان کار تعمیرات انجام شود.

تلفن های تماس با مرکز تعمیرات ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس مراجعه : تهران-میدان انقلاب بسمت میدان آزادی-جمالزاده شمالی-تقاطع نصرت – پلاک ۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱۱